Kluwer Assurantie Magazine

HomeNieuws › Nederland › Dashboard voor klanten Florius

Dashboard voor klanten Florius

01-10-2012 0 reacties

Florius heeft een hypotheekdashboard voor zijn klanten geïntroduceerd. Het paneel staat in de beveiligde klantomgeving op de Florius-site en moet...
Florius heeft een hypotheekdashboard voor zijn klanten geïntroduceerd. Het paneel staat in de beveiligde klantomgeving op de Florius-site en moet klanten beter inzicht geven in hun hypotheek. De grotere 'hypotheekbewustwording' leidt volgens de geldverstrekker tot meer contactmomenten met het intermediair. 

De klant ziet op het dashboard in één oogopslag hoe de hypotheek ervoor staat en berekent zelf of er mogelijk sprake is van een restschuld op de einddatum van de lening. Ook kunnen klanten zelf niet-adviesgevoelige wijzigingen doorvoeren. De komende periode wil Florius, dochter van ABN Amro, meer functionaliteiten aan het dashboard toevoegen die "de behoefte aan onderhoudsadvies verder aanwakkeren". 

Het panel stimuleert volgens Florius "proactief en effectief portefeuillemanagement". "Het inzicht in de eigen hypotheeksituatie beweegt huizenbezitters ertoe om op relevante momenten advies in te winnen bij het intermediair. De tussenpersoon kan daarnaast natuurlijk in zijn eigen klantinformatie ook zien wanneer het een logisch moment is om contact op te nemen met de klant."

06-05-2012

Florius claimt boetevrije primeur

03-04-2012

Risicopremies Florius fors omlaag

18-01-2012

Florius stopt per april met provisie

Reageer 

Wilt u reageren, vul dan de onderstaande velden in. Uw e-mailadres wordt niet op onze website weergegeven.

Invoer verplicht
Invoer verplicht
Invoer verplicht

Legenda
Bij dit veld is invoer verplicht.

Graag wijzen wij u voor het plaatsen van uw reactie op onze gedragsregels:

 

Als nieuwsmedium biedt AM lezers op deze website de gelegenheid op nieuwsberichten te reageren. De inhoud van deze reacties valt onder de verantwoordelijkheid van die lezers.

Het mailadres van de verzender van de reactie wordt niet op de website getoond; dit dient wel een eigen en actief mailadres te zijn. Het wordt gewaardeerd als lezers reacties onderschrijven met hun werkelijke naam en toenaam; er kunnen echter redenen zijn om een reactie anoniem te plaatsen.

Dat meningen op deze wijze op AM Web worden gepubliceerd, impliceert niet dat die door de redactie worden ondersteund. Evenmin staat de redactie in voor het waarheidsgehalte van beweringen. Reacties worden verwijderd als zij strijdig zijn met de wet, bedreigingen bevatten, beledigingen in de persoonlijke sfeer herbergen, fatsoensnormen overschrijden, herhaaldelijk worden geplaatst, inhoudelijk niets met het nieuwsbericht te maken hebben of commercieel van aard zijn.

 

Beveiligingscode niet zichtbaar? Dit probleem doet zich vooral voor bij gebruik van de jongste Internet Explorer. Het kan doorgaans worden opgelost door rechts naast het URL-raampje bovenin op de (nieuwe) knop 'Compatibiliteitsweergave' te klikken (groengerande afbeelding van doorgescheurd blaadje).

 

Contact met de redactie? Mail naar:  redactie@amweb.nl

WILT U DIRECT INLOGGEN OP AMJURISPRUDENTIE?

Assurantiemagazine is een product van Kluwer - © www.amweb.nl