Kluwer Assurantie Magazine

HomeNieuws › Nederland › Klant kan online 'schademelden' bij Noordhollandsche

Klant kan online 'schademelden' bij Noordhollandsche

28-09-2012 3 reacties

De Noordhollandsche van 1816 heeft voor verzekerden de functie 'Schademelden' toegevoegd aan het online polisdossier Mijn Polissen.
De Noordhollandsche van 1816 heeft voor verzekerden de functie 'Schademelden' toegevoegd aan het online polisdossier Mijn Polissen.

De maatschappij maakt het voor de klanten van samenwerkende verzekeringsadviseurs al langer mogelijk om hun verzekeringszaken 24 uur per dag, 7 dagen per week in Mijn Polissen in te zien, te volgen en desgewenst te downloaden. Schademelden via Mijn Polissen leidt niet tot een rechtstreekse communicatie tussen de klant en de Noordhollandsche. Het systeem is zo ingericht dat de adviesfunctie van de verzekeringsadviseur 100% gewaarborgd blijft, verzekert het bedrijf. "Het bijzondere van schade melden via Mijn Polissen is dat het systeem volledig is ingericht voor kantoren met een schaderegelingsbevoegdheid. Met die bevoegdheid kunnen verzekeringsadviseurs zelfstandig schades beoordelen, afhandelen en langs elektronische weg met de Noordhollandsche afrekenen." De schadevergoeding wordt dezelfde dag uitgekeerd.
Omdat Mijn Polissen een integraal onderdeel is van de VerzekeringApp die de Noordhollandsche kortgeleden introduceerde, is schademelden nu een geheel mobiele internetapplicatie geworden, zowel voor Apple- als voor Android-toestellen.

09-07-2012

OTOdirect.nl vergelijkt 'af fabriek' autoverzekeringen

18-06-2012

Europeesche stopt directe polisverkoop aan consumenten

05-04-2012

Marsh en CCS gaan MemoRisk samen verder ontwikkelen

05-04-2012

Vergelijkingssite voor huisdierverzekeringen online

04-04-2012

Verbond wil ongevalsinformatie delen in ruil voor promotie app

23-01-2012

Schade-app voor het intermediair

29-09-2011

Atosi strikt met Goudse tiende volmachtgever

20-09-2011

Interpolis maakt voortijdig eind aan Facebook-actie

14-09-2011

Claimcheck gaat tevredenheid schadebehandeling meten

05-07-2011

Delta Lloyd start brede uitrol Aplaza-koppeling

01-07-2011

Nederlanden van Nu start met acht schadeproducten

02-05-2011

Consument gaat inhoud polis Nederlanden van Nu bepalen

31-03-2011

Laatste module e-ABS in gebruik genomen

08-02-2011

ZZP-schadepakket ABN Amro nu ook online

19-01-2011

De Goudse zet Privé Pakket online

Reacties

01-10-2012 Jos van Golen

Ik betreur het nog steeds dat ons kantoor geen aanstelling heeft bij NH1816. Zeer degelijke en goede maatschappij!

29-09-2012 mfa

waarom rollen ze dat systeem niet uit onder intermediair en dat je als tussenpersoon verzekeraars aan kan koppelen. Zeker weer te simpel gedacht

28-09-2012 Ed Creemers

En het werkt, hoor.

Reageer 

Wilt u reageren, vul dan de onderstaande velden in. Uw e-mailadres wordt niet op onze website weergegeven.

Invoer verplicht
Invoer verplicht
Invoer verplicht

Legenda
Bij dit veld is invoer verplicht.

Graag wijzen wij u voor het plaatsen van uw reactie op onze gedragsregels:

 

Als nieuwsmedium biedt AM lezers op deze website de gelegenheid op nieuwsberichten te reageren. De inhoud van deze reacties valt onder de verantwoordelijkheid van die lezers.

Het mailadres van de verzender van de reactie wordt niet op de website getoond; dit dient wel een eigen en actief mailadres te zijn. Het wordt gewaardeerd als lezers reacties onderschrijven met hun werkelijke naam en toenaam; er kunnen echter redenen zijn om een reactie anoniem te plaatsen.

Dat meningen op deze wijze op AM Web worden gepubliceerd, impliceert niet dat die door de redactie worden ondersteund. Evenmin staat de redactie in voor het waarheidsgehalte van beweringen. Reacties worden verwijderd als zij strijdig zijn met de wet, bedreigingen bevatten, beledigingen in de persoonlijke sfeer herbergen, fatsoensnormen overschrijden, herhaaldelijk worden geplaatst, inhoudelijk niets met het nieuwsbericht te maken hebben of commercieel van aard zijn.

 

Beveiligingscode niet zichtbaar? Dit probleem doet zich vooral voor bij gebruik van de jongste Internet Explorer. Het kan doorgaans worden opgelost door rechts naast het URL-raampje bovenin op de (nieuwe) knop 'Compatibiliteitsweergave' te klikken (groengerande afbeelding van doorgescheurd blaadje).

 

Contact met de redactie? Mail naar:  redactie@amweb.nl

WILT U DIRECT INLOGGEN OP AMJURISPRUDENTIE?

Assurantiemagazine is een product van Kluwer - © www.amweb.nl